FactuurSturen.nl Help

Het lukt mij niet om in te loggen

Wat vervelend dat het inloggen niet lukt. Hieronder een aantal tips:

1. Inloggen als administrator: Log in met je gebruikersnaam en niet je e-mailadres

Probeer in te loggen met je gebruikersnaam en niet het e-mailadres waarop je het account geregistreerd hebt.

Een gebruikersnaam is geen e-mailadres. Een gebruikersnaam kan bijvoorbeeld zijn: profoto

2. Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Geen probleem, dat gebeurt iedereen wel eens. Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via ons. Je hebt wel je gebruikersnaam nodig of het e-mailadres waarop je het account hebt geregistreerd. Ontvang je geen e-mail? Dan klopt waarschijnlijk de gebruikersnaam of het e-mailadres niet.

Vraag een nieuw wachtwoord aan

Gebruik een wachtwoord manager en vergeet nooit meer een wachtwoord

3. Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten

We kunnen jou je gebruikersnaam toesturen op dezelfde manier als het aanvragen van een nieuw wachtwoord. Geef het e-mailadres op dat je hebt gebruikt om je account te registreren. Je ontvangt dan een e-mail met daarin je gebruikersnaam. Krijg je geen e-mail? Dan kunnen we geen account vinden met dat e-mailadres.

Vraag een nieuw wachtwoord aan

4. Ik ben mijn gebruikersnaam EN wachtwoord vergeten

Weet je zowel je e-mailadres als je gebruikersnaam niet meer, dan kun je een e-mail sturen naar support@factuursturen.nl. Vermeld hierin je volledige naam, bedrijfsnaam, adres en e-mailadres. Stuur tevens als bijlage een scan/foto van je legitimatiebewijs mee. We zullen dan voor je gaan zoeken.

Alleen wanneer alle informatie is meegezonden zullen we je verzoek in behandeling nemen.

5. Ik heb geen toegang meer tot mijn e-mailadres en weet mijn wachtwoord niet meer

Als je geen toegang meer hebt tot je e-mailadres (bijvoorbeeld omdat je het wachtwoord bent vergeten), raden we je aan contact op te nemen met je e-mailprovider om de toegang tot je e-mailaccount te herstellen. Alleen je e-mailprovider is in staat en gemachtigd om je te helpen met het herstellen van de toegang tot je e-mailadres. Wij kunnen hierin helaas niets betekenen.

We kunnen je uit veiligheidsoverwegingen niet helpen met het herstellen van de toegang tot je FactuurSturen.nl-account als je geen toegang meer hebt tot het e-mailadres van het account en niet weet wat het wachtwoord is. Alleen de e-mailprovider kan toegang tot een e-mailaccount herstellen. Als je dankzij de e-mailprovider opnieuw toegang krijgt tot je e-mail, kun je een link voor het opnieuw instellen van je wachtwoord voor je FactuurSturen.nl-account aanvragen.

Kunnen we je verder helpen? Stuur gerust een e-mailtje naar

Uitmuntende score
Gewaardeerd door gebruikers met
5 van 5 sterren
Maximaal haalbare score
Score SSL beveiliging
A+
Beste beveiliging
IPv6 en beveiliging 100%
100% score
Winnaar Gouden Factuur
Categorie B2B Facturatie
Gouden Factuur

Wij zijn enorm trots op ons product

Made with love

Meld je gratis aan

Huidige systeemversie 2.54.13

De laatste update van ons systeem is van 16-04-2024. En we zijn alweer druk bezig met de volgende versie.

Lees onze versiegeschiedenis