Als je geen SMS ontvangt om te kunnen inloggen, kan dit aan meerdere zaken liggen. Bijvoorbeeld je telefoon, je verbinding of je serviceprovider.
Graag geven we je enkele tips die je kunt proberen om toch de SMS te ontvangen.
Het kan in een enkele situatie voorkomen dat het maximaal 1 minuut duurt voordat je de SMS ontvangt.
Zet je telefoon 30 seconde in de vliegtuigstand en zet daarna de vliegtuigstand weer uit. Dit zorgt ervoor dat na die 30 seconde je telefoon zich opnieuw aanmeldt op het netwerk van je serviceprovider.
Zet je telefoon uit en wacht 30 seconde, zet daarna je telefoon weer aan.
Controleer of je telefoon of je serviceprovider niet SMS'jes blokkeert zonder nummer
Check of je SMS inbox niet vol zit op je telefoon. Soms zit er een limiet op het aantal SMS'jes dat in je inbox kan zitten. Verwijder oude berichten en herstart je toestel.
Zorg ervoor dat je over een sterk mobiel signaal beschikt wanneer je jouw codes wilt ontvangen.
Als je een smartphone hebt, raden we je aan om een authenticatie app te installeren.
Ontvang je nog steeds geen SMS met inlogcode? Neem dan even contact op het onze helpdesk.
Als je meerdere verificatiecodes hebt ontvangen, werkt alleen de nieuwste. Als je meerdere verificatiecodes hebt aangevraagd, moet je er rekening mee houden dat het enige tijd kan duren voordat je de laatste code ontvangt.
Kunnen we je verder helpen? Stuur gerust een e-mailtje naar
Serieus, facturatie is natuurlijk niet het leukste wat er is.
De laatste update van ons systeem is van 03-09-2024. En we zijn alweer druk bezig met de volgende versie.