FactuurSturen.nl Help

Hoe kan ik een betaalbevestiging sturen?

Wanneer er een betaling van een klant wordt geregistreerd in het systeem, is het mogelijk om de klant hiervan een bevestiging of dankwoord per e-mail te sturen. Ook wel de "Thank You"-email of "Bedankt"-email genoemd.

Je kunt een betaalbevestiging sturen wanneer:

  • Je zelf een betaling registreert

  • De klant via een online betaalmethode betaalt

  • Je een betaling registreert d.m.v. de bankimport

Deze functie staat standaard uit, maar kan worden ingeschakeld bij je instellingen:

Log in en volg deze stappen:
Instellingen E-mail teksten Verstuur betaalbevestiging

Op deze pagina kun je tevens de tekst van de e-mail naar eigen wens aanpassen. Het is niet mogelijk om meerdere talen als losse berichten aan te maken. In plaats daarvan kunt u andere talen aan dit bericht toevoegen.

Als extra variabele kun je %AMOUNT_PAID% gebruiken om het betaalde bedrag in de mail terug te laten komen (bv € 123,45).

Kunnen we je verder helpen? Stuur gerust een e-mailtje naar

Uitmuntende score
Gewaardeerd door gebruikers met
5 van 5 sterren
Maximaal haalbare score
Score SSL beveiliging
A+
Beste beveiliging
IPv6 en beveiliging 100%
100% score
Winnaar Gouden Factuur
Categorie B2B Facturatie
Gouden Factuur

Door ondernemers, voor ondernemers

Wij gebruiken het zelf ook :)

Meld je gratis aan

Huidige systeemversie 2.54.8

De laatste update van ons systeem is van 06-03-2024. En we zijn alweer druk bezig met de volgende versie.

Lees onze versiegeschiedenis