FactuurSturen.nl Help

Melding: Uw sessie is verlopen

De melding dat je sessie verlopen is en opnieuw moet inloggen kan in meerdere situaties verschijnen. We proberen je het hier per situatie uit te leggen.

1. Je hebt een hele tijd niets gedaan in FactuurSturen.nl

Als je meer dan een uur niets gedaan hebt in je FactuurSturen.nl-account, dan loggen we je automatisch uit. Dit doen we om je account te beschermen door deze niet onbeperkt open te laten staan.

2. Je gebruikt meerdere tabs en in een andere tab heb je jezelf uitgelogd

Als je meerdere tabs gebruikt en je in een tab uitlogt, dan zullen de andere tabs ook niet meer werken, je bent immers uitgelogd.

3. Je gebruikt meerdere tabs en in een van de tabs heb je jezelf uitgelogd en ben je ingelogd onder een andere naam.

Als je meerdere tabs gebruikt en in een tab log je uit en log je weer in in een andere FactuurSturen.nl-account, dan werken je andere tabs niet meer. Deze sessie is dan niet meer geldig, want je bent uitgelogd geweest en je hebt ingelogd in een andere accountnaam.

Kunnen we je verder helpen? Stuur gerust een e-mailtje naar

Uitmuntende score
Gewaardeerd door gebruikers met
4.8 van 5 sterren
Maximaal haalbare score
Score SSL beveiliging
A+
Op en top beveiligd
Beveiliging Web en Mail
Gouden Factuur
Winnaar Gouden Factuur
Categorie B2B Facturatie
Gouden Factuur

Dit is hèt product voor de ZZP'er

Eindelijk een tool die je tijd bespaart.

Meld je gratis aan

Heb je een vraag?

Laat het ons weten op en we reageren zo snel mogelijk.

Kijk ook zeker even in onze help-sectie waar wellicht al een antwoord staat.

Volg onze updates

Blijf op de hoogte van nieuwe features en ontwikkelingen rondom facturatie. Zonder spam, beloofd.

Facebook.com/FactuurSturen
@factuursturennl

Huidige systeemversie 2.11.7

De laatste update van ons systeem is van 11-12-2017. En we zijn alweer druk bezig met de volgende versie.

Lees onze versiegeschiedenis