De melding dat je sessie verlopen is en opnieuw moet inloggen kan in meerdere situaties verschijnen. We proberen je het hier per situatie uit te leggen.
Als je meer dan een uur niets gedaan hebt in je FactuurSturen.nl-account, dan loggen we je automatisch uit. Dit doen we om je account te beschermen door deze niet onbeperkt open te laten staan.
Als je meerdere tabs gebruikt en je in een tab uitlogt, dan zullen de andere tabs ook niet meer werken, je bent immers uitgelogd.
Als je meerdere tabs gebruikt en in een tab log je uit en log je weer in in een andere FactuurSturen.nl-account, dan werken je andere tabs niet meer. Deze sessie is dan niet meer geldig, want je bent uitgelogd geweest en je hebt ingelogd in een andere accountnaam.
Soms kan het gebeuren dat je cookies niet meer goed werken in je browser. Vooral Google Chrome heeft hier veel last van. Het is dan van belang om je cookies even te wissen of goed in te stellen. Dit kan eenvoudig via je eigen web browser.
Als dat het probleem niet oplost, kan het liggen aan browserextensies of plug-ins (zoals adblockers en trackingblockers) die kunnen interfereren met de werking van de cookies. Probeer je extensie-instellingen te wijzigen en sta first-party cookies toe op factuursturen.nl. Als het probleem zich blijft voordoen, overweeg dan om extensies tijdelijk uit te schakelen en weer in te schakelen nadat je je hebt aangemeld.
Deze extensies kunnen problemen veroorzaken met je cookies:
Poper Blocker
Safe Torrent Scanner
μTorrent
Google Docs Offline
Antidote
React Developer Tools
Wappalyzer
Piggy
Bitdefender
Wallet
Loom
Google PageSpeed Insights Extension
Als niets werkt, kun je ervoor kiezen om Chrome terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.
Kunnen we je verder helpen? Stuur gerust een e-mailtje naar
Serieus, facturatie is natuurlijk niet het leukste wat er is.
De laatste update van ons systeem is van 03-09-2024. En we zijn alweer druk bezig met de volgende versie.